20 Mart 2009 Cuma

Siyah sutten, Siyah bi leke atmaya..

Aylardir basucumda durur Elif Safak'in Siyah Sut kitabi. Sanmayin ki ben okuyorum.. :) yazin ablam benm odami kulllaniyodu Siyah Sutte o donem okudugu bi kitap. Okuduktan sonra da oyle benim odamda yatagimin yaninda ki komodinde kalmis. Kimsede onu ordan alip rafa koyma geregi duymamis.. Bende alip elime okuma geregi duymadim :) bugun gazeye bakarken Ayse Arman'in Ayse Orer adli kadinin roportajiyla ilgili yazisini gorunce merak ettim Adalet Agaogluyla ilgili roportaji okudum.. Ondan sonra da actim kitabi Adalet Agaogluyla ilgili bolumu okudum.. Cunku roportaj o kadar komik ve o kadar kompleks dolu ki.. Guya Elif Safak hamile oldugu donemde Adalet Agaogluna gitmis ona hem yazar hem anne olmakla ilgili sorular sormus ve kendi hamileligini saklamis.. Kitapta gittiginde cay icilgidi yaziyo ama Agaoglu na bakarsaniz evinde asla cay demlenmezmis ogun filre kahve ikram edilmis, ve ya kimseye eger evde yoksa ozel olarak kurabiye pogca pisirilmezmis.. Kimseden kastida evine gun icinde onunla bi kac saat konusmak ugruna gelen yazarlar.. Simdi bu kompleks dolu bi soleyis degilmi? Tabi olayin ic yuzu ayse arman, emre kongar, ahmet hakan'a gore cok farkli.. Amac koca roportajin icinden bir tek Elif Safak la ilgili bolum tek basina yayinlanarak sansasyon yaratmak yazarlari birbirine dusurmek.. Hani cok okudugumdan degil ama Adalet Agaoglunun da nasil bir yazar oldugunu, Turkiye nin sayili kadin yazarlarindan biri oldugunu biliyorum. Gelmis 80yasina bugunden sonra ne kimseyle agiz dalasi yapacagina ya da belkide kizi olabilecek yastaki bir yazar icin kompleks duyacagini da tahmin etmiyorum..
Ama netice de yazi gorevini yerine getirmis.. Bir haftadir tum kose yazarlarinin konusu olup gazetelere tasinmis.. Iki yazarda reklamin ìyisi kotusu olmaz diye prim yapmis.. Ben bile konuyu su degerli blog sayfama tasidim siz dusunun..

Hiç yorum yok: