26 Şubat 2009 Perşembe

feel like a star..

hollanda semalarında Türk Hava Yolları baya yıldız gibi hissettirdi gerçekten yolculara..
allah kayıpları olanlara sabır versin.
ancak bir kuruluşun marka değeri bu kadar yükseltilmeye çalışıldığı bilmem ne kadar paralar yatırılıp hollywood lu oyuncularla reklamlar çekilip
(ki reklam zekice kurulmuş hani en baştan itibaren kevin bey ön plandayken, aynada anlıoruz ki herşey farklı. aslında sıradan bir vatandaşın kendini öle hissetmesi falan en başta güzel gelmişti ancak nasıl yıldız gibi hissedicez sorusunu pek cevaplamayan bir reklam. zaten bende first class da otursam bende okadar para verdikten sonra bende yıldız gibi hissederim. yıldız gibi hissettirmek için bir tek kitapta ki kaldığı yere kitap ayracı koyunca hiçte kendini kevin kostner gibi hissedenle karşılaşmadım daha önce ki bu çok ayrı bir mesele konudan sapmayalım.), bu reklamları tüm dünyada bilmem kaç ülkede birden yayınlandığı ve türk hava yollarının gerçekten yükselen bir yıldız olduğu şu dönemde gerçekten çok talihsiz bir kazaydı. bu kazanın oluşturduğu negatif etkiyi ortadan kaldırmak için kevin kostner ın tek başına yeterli olacağını düşünmüyorum.

Hiç yorum yok: