7 Şubat 2009 Cumartesi

Revolutionary Road

yani yazarken bile heycanlanıyorum
son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi.

oyuncuları zaten birbirlerine olan uyumlarını yıllar önce kanıtlamış Kate Winslet ve Leonardo Di Caprio. yönetmen ise Winslet ın kocası Sam Mendes. sanırım bundan fazla bir uyum beklenemez.
lütfen artık leonardo bu rölüyle bir oscar heykelciği alsın artık bu adamcağızında onu alması gerekir yazıktır günahtır. leo nun alanlardan neyi eksiktir? tabi kate hanımında oyunculuğuna diyecek lafım yok. zaten ikisinide ayrı ayrı çok severim. bir filmde ikisinden birinin oynaması yeterlidir benim için. böle bir kaç oyuncu daha var eğer onlar varsa mutlaka görmek isterim o filmleri. e tabi iki sevdiğim oyuncu aynı filmde olunca tadından yenmiyor adeta. 5 kez oscar adayı olup alamayan kate winslet ve 3 kez aday olup alamayan leonardo di caprio bu filmle adaylıklarını 6 ve 4 e yükselticektir ve ikisinden biri kesin alacaktır diye düşünmekteyim üstüme vazife olmayarak.
ancak kate winslet golden globe da heykelciği kucaklamış hatta anjelina jolie ye de gider yapmıştır :)


gerçekten etkileyici bir film uzun zamandır bu kadar iz bırakan film olmamıştı. film bittikten sonra kapatamadım bilgisayarı kalakaldım
detaya girip filmi anlatmaya çalışmak saçma mutlaka izlenmesi gerekiyor.

hele hele emlakçının psikolojik olarak rahatsız oğlu april a dönüp o doğacak çocuk olmak asla istemezdim demiyor mu.. o aileyle mutsuzluğuyla ilgili pencereyi açıyor sende gerçekle yüz yüze kalınca neye uğradığını şasırıyorsun..

Hiç yorum yok: