7 Şubat 2009 Cumartesi

Entourage

uzun zamandır blog yazmadığımı farkedip
derin bir mutsuzluğa kapıldım. ancakk aklımda yazıcakk çok şey olduğundan
bu açığı kapatacağım sevgili blog severler :))))))

koskocaa tatil ne yapsam diye çok fazla kafa yormadan kendimi film ve dizilere adadım adeta..
entourage'ı aldığı ödüllerle falan duyup hep izleyesim vardı ama bi türlü tv de yakalayamadığım için bende peşini kovalamıyordum. ama sevgili dvd cimin dizi arşivinde görünce şimdi izlemenin sırasıdır die aldım.
iyiki de almışım bikere bölümler 25-30 dakika yani insanın içini baymıo daha ne olduğunu anlamadan bitiyo ve bölümün tadı damağında kalıo o yüzden bir an önce diğer bölüme geçmek istiyorsun. ben izlermiyim izlemezmiyim diye önce sadece ilk sezonu aldım ama hemen bitince ertesi gece koşarak diğer sezonlarıda aldım. ilk sezonu hemen bitirdiğime bakmayın sadece 8 bölümden oluşuyor yani bi kaç saatte bitti.

mark wahlberg dizide executive producer olarak görev yapıyor. rivayetlere göre ise dizi onun ilk ünlü olma çabasında ki günlerden esinlenerek yapılmış.
dizinin ünlü kaynıyor. her bölümde birini görmek mümkün. ve hepsi çoğunlukla kendini oynuyor bu da diziyi izlenebilir kılan diğer artı özellik.
ayrıca los angeles ı izledikçe seviyor insan.
ingilizce küfür dağarcığınız kesinlikle gelişicek bu diziden sonra.
dizinin konusu ise ünlü olma yolunda ki birinin yanındaki 2 kankası ve abisiyle yaşadıkları.
çocuğun resmen parazitleri gibiler ama jön ümüz onlarsız tuvalete bile gitmiyor her filminde her toplantısında yanındalar.
ayrıca jön ümüzün asistanı ari ise kesinlikle mükemmel!
2005,2006 ve 2007'de Altın Küre Ödüllerine En İyi Komedi Dizisi ve En İyi Yardımcı Aktör (Jeremy Piven) aday gösterilmiş ve mükemmel olduğunu ödülü alarakta kanıtlamıştır.

Hiç yorum yok: