22 Şubat 2009 Pazar

bunlarda benim oscar tahminlerim

81. oscar ödülleri bu gece sahiplerini buluyor efendim. bu tören canlı izlenir mi ? tabiki izlenir..
törenin sunucusu bu sene Hugh Jackman..

en iyi film dalında ki en güçlü iki film The Curious Case of Benjamin Button ile Slumdog Millionaire. Milyoner i yere göre sığdıramıyor izleyenler ben izlemedim. Evet Benjamin Button güzel filmdi ama bu dalda o kadarda oscar hak eden bir film değil. O halde hakeden alsın!

en iyi erkek oyuncu konusunda ise hiç bir zaman dünyada ki gay lobisini küçümsememek gerek. biliyosunuz ki kesinlikle onların desteğini alan her zaman yürür gider. ayrıca bir Sean Penn hastası olarak al ödülü Sean derim ben.

en iyi kadın oyuncu daha bugün sırf oscar da fikrim olsun ve bir meryl streep filmi ni kaçırmamak adına koşarak sinemaya gittim. heralde oscar adaylığı rekorunu kırmış bir kadının oyunculuğunu tartışmak gereksiz ama bu adaylar arasında bir isim daha var ki kate winslet. gönlüm ödülü artık bunca adaylığının sonucunda bir ödül almasını kesinlikle istediğim kate hanımdır. meryl streep ne kadar mükemmelse kate winslet da okadar mükemmel bir oyuncu bence.

en iyi yardımcı erkek tartışmasız heath ledger olucaktır. hem acı dolu ölümü dolayısıyla hemnde batman the dark night da gerçekten mükemmel bir joker olup biz izleyicilerin taktirini kazanmıştır. ayrıca bu dalda bence diğer adaylar oldukça zayıftır. :)

en iyi yardımcı kadın oyuncu ise penelope den başkasını düşünememekteyim. o aksanıyla o şirret ispanyol kadın portresini çok güzel çizmişti.

o zaman and the oscar goes tooooooo.......

eğer üşenmezsem bu konuda ilerleyen saatlerde sizleri tekrar bilgilendirmek isterim.

Hiç yorum yok: